Izrādes “Robins Huds” apmeklējums Mihaila Čehova Rīgas Krievu teātrī

Izrādes “Robins Huds” apmeklējums Mihaila Čehova Rīgas Krievu teātrī

Rīgas Reinholda Šmēlinga vidusskolas skolēni  apmeklē Mihaila Čehova Rīgas Krievu teātri.            Rīgas Reinholda Šmēlinga vidusskolas  izglītojamie programmas „Latvijas skolas soma” ietvaros 7.martā  apmeklēja Mihaila Čehova Rīgas Krievu teātra izrādi  “Robins Huds”. Leģenda par to, kā viduslaiku valstībā, kas pazīstama ar saviem biezajiem mežiem, pacietīgajiem iedzīvotājiem un augstajiem nodokļiem, parādījās cēls laupītājs. Izrāde cilvēkiem, kuri sapņo par izbēgšanu no likumpaklausīgām garlaicīgām mūsdienām uz bruņinieku divkauju, pārgalvīga riska un pārdrošu piedzīvojumu laikmetu. Skolēniem izrāde patika. -“Man ļoti patika teātra apmeklējums, sen nebiju tur bijis, sižets raisīja intrigas, drāmu un citas labas emocijas, aktieri lieliski nospēlēja savu lomu un dziesmas, ko viņi dziedāja, skanēja ļoti skaisti, un labi, ka viņiem bija humors, lai vispār varētu pasmieties, viss bija lieliski, man viss patika”. -“Teātra izrāde man patika. Labs sižets, muzikāla un radoša izrāde. Paldies!” -”Paldies, par iespēju apmeklēt teātri un noskatīties brīnišķīgu izrādi!” Paldies programmai “Latvijas skolas soma” par doto iespēju!

Rīgas Reinholda Šmēlinga vidusskolas skolēni apmeklēja LNO baletu “DRAKULA”

Programmas “Latvijas skolas soma” ietvaros 6.martā  skolēni apmeklēja Latvijas Nacionālās Operas un Baleta izrādi “Drakula”.

Baleta māksla – tā ir brīnummāksla, kurā cilvēku emocijas un iekšējā pasaule atklājas dejā un mūzikā.

Kad, atgriezies no kara, grāfs Drakula uzzina, ka mīļotā sieva ir atņēmusi sev dzīvību, bet garīdznieki atsakās pašnāvnieci guldīt baznīcas zemē, viņš nolād Dievu un cilvēci un pārvēršas par nemirstīgu vampīru. Turpmākie notikumi vairākus gadsimtus vēlāk atklāj kādu citu traģisku mīlasstāstu: Drakula iemīl savas bojāgājušās sievas līdzinieci Mīnu, taču viņu necilvēcīgās jūtas neizbēgami vēsta par nāvi un ciešanām.

Īru rakstnieka Brema Stokera 19. gadsimta nogalē sarakstītais romāns Drakula ir iedvesmojis māksliniekus jaundarbiem visās mākslas jomās – kino, televīzijā, teātrī, mūzikā un citur. Poļu horeogrāfs Kšištofs Pastors nu šo aizraujošo stāstu ir izteicis krāšņajā baleta valodā, par pamatu ņemot Vojceha Kilara mūziku gotiskajai kinofilmai Brema Stokera Drakula (1992). 400 gadus ilgušais mīlasstāsts ir kā ceļvedis noslēpumiem apvītajā vampīru pasaulē.

Skolēniem šis apmeklējums ir lieliska iespēja, kas ļauj paplašināt redzesloku, gūt pozitīvas emocijas, izjust mākslas pasauli un iekļauties tajā. Paldies programmai “Latvijas skolas soma” par iespēju baudīt brīnišķīgo izrādi!

Rīgas Motormuzeja apmeklējums

Rīgas Motormuzeja apmeklējums

Martā Rīgas Reinholda Šmēlinga vidusskolas skolēni programmas “Latvijas skolas soma” ietvaros  apmeklēja Rīgas Motormuzeju

Skolēni  gida pavadībā iepazina muzeja ekspozīciju un seno spēkratu stāstus un nostāstus, pievēršot uzmanību būtiskākajām Latvijas un pasaules autobūves pērlēm. Skolēniem bija iespēja arī uzzināt interesantus faktus par muzeja izveidi un celtniecību.

Nodarbība bija interesanta un izzinoša! Paldies programmai “Latvijas skolas soma” par doto iespēju!

Skolēni apmeklē Modes muzeju

Skolēni apmeklē Modes muzeju

Martā, programmas “Latvijas skolas soma”  ietvaros 11.klases skolēni apmeklēja Modes muzeju un piedalījās nodarbībā “Mode un vide”.

Šobrīd pasaulē dzīvo vairāk cilvēku nekā jebkad agrāk. Un tiek saražots vairāk apģērba nekā jebkad agrāk. Iespējams, daudz vairāk, nekā mums vispār vajadzīgs. Kā apģērbu dizains, piemēram, konkrēta materiāla izmantojums, ietekmē vidi? Ko gan sliktu videi var nodarīt mans T krekls vai džinsi? Un kas notiek ar drēbēm, ko vairs negribam valkāt? Kāpēc mēdz apgalvot, ka modes industrija ir “netīra”?

Nodarbībā “Mode un vide”, kurā vadītāja stāstījums tika  papildināts ar atraktīvo prezentāciju, skolēni uzzināja vairāk par apģērbu dizaina un ražošanas ietekmi uz vidi, kā arī iesaistījās sarunā par šādām tēmām:

  • Kādi ir mūsu apģērba pirkšanas un valkāšanas paradumi;
  • Kur paliek mums vairs nevajadzīgais apģērbs, un kā šo problēmu risināja senāk;
  • Kāpēc apģērbu dizainam un izmantotajiem materiāliem ir tik liela ietekme uz vidi.

Noslēgumā skolēniem tika piedāvātas praktiskas idejas un ierosinājumi, kā modes un apģērbu dizaina kontekstā ikviens no mums var saudzīgāk izturēties pret apkārtējo vidi:

  • Kam pievērst uzmanību un kādas dizaina nianses ņemt vērā, iegādājoties apģērbu, lai mazinātu tā ietekmi uz vidi;
  • Ko darīt ar apģērbu, ko vairs negribas valkāt.

Nodarbības nobeigumā skolēni ar interesi apskatīja Modes muzeja ekspozīciju.

Paldies programmai “Latvijas skolas soma” par doto iespēju apmeklēt Modes muzeju!

Iepazīstam Rīgas Aeronavigācijas institūtu.

Iepazīstam Rīgas Aeronavigācijas institūtu.

7.martā Rīgas Reinholda Šmēlinga vidusskolas skolēni apmeklēja Rīgas Aeronavigācijas institūtu. Apmeklējuma laikā skolēni tika iepazīstināti ar RAI studiju programmām, studentu dzīvi kā arī absolventu karjeras iespējām.

Ekskursijas laikā pa institūtu skolēni apmeklēja arī RAI dispečeru trenažieri un prakses darbnīcas.

Kalendārs

< 2025 >
Marts
Pr.Ot.Tr.Ce.Pk.Se.Sv.
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

Stundu laiki

I MAIŅA
1. stunda 9.00-9.40
2. stunda 9.45-10.25
3. stunda 10.30-11.10
4. stunda 11.25-12.05
5. stunda 12.20-13.00
6. stunda 13.15-13.55
7. stunda 14.00-14.40
8. stunda 14.45-15.25

II MAIŅA
1. stunda 14.45-15.25
2. stunda 15.30-16.10
3. stunda 16.15-16.55
4. stunda 17.00-17.40
5. stunda 17.45-18.25
6. stunda 18.30-19.10
7. stunda 19.15-19.55

Lapas apmeklētāji