
Rīgas Reinholda Šmēlinga vidusskolēni tiekas ar jūras kuģu kapteini
Tikšanās laikā jauniešiem bija iespēja uzzināt par:
zināšanām un prasmēm, kas nepieciešamas kapteiņa profesijas pārstāvim, izglītības iestādēm Latvijā un izglītības iegūšanas iespējām kā arī saņemt atbildes uz interesējošiem jautājumiem.

Zinātnieku skolas nodarbība
Janvārī Rīgas Reinholda Šmēlinga vidusskolas skolēni piedalījās Laboratorium Zinātnes skolas izglītojošos zinātniskos šovos. Skolēniem bija iespēja izpētīt un izprast ķīmijas zinātni caur aizraujošiem eksperimentiem un demonstrācijām.

Tautas bumbas turnīrs
Rīgas Reinholda Šmēlinga vidusskolas sporta zālē 21.01. 2025.g. norisinājās sacensības 4. – 5. klašu grupai. Tās bija 4 komandas, 6 spēles. Tiesneši bija Reinholda Šmēlinga vidusskolas sporta skolotāji.
Sacensību rezultāti:
4.bc – I vieta;
5.a – II vieta;
5.b – III vieta;
4.a – III vieta.

Tautas frontes muzeja apmeklējums
Tautas frontes muzejs stāsta par Latvijas tautas neatkarības centieniem 20. gadsimta nogalē un tās dzinējspēku – Latvijas Tautas fronti.
Pateicoties aktīvai sadarbībai ar Trešās atmodas vēsturisko notikumu dalībniekiem un laikabiedriem, muzejs veido diskusijas un pasākumus, kas mūsdienu sabiedrībai skaidro nevardarbīgās pretošanās kustības nozīmi demokrātiskas un pilsoniskas sabiedrības veidošanā.
Skolēni iepazinās ar muzeja kolekcijām un ekspozīciju, kurā plaši atspoguļots Baltijas ceļš – UNESCO programmas “Pasaules atmiņa” dokumentālā mantojuma sarakstā iekļautā starptautiskā akcija.

Interaktīva stunda angļu valodā
“Emancipatory simulations for inclusive societies”
Jaunais gads ar jauniem iespaidiem. Pēc Erasmus pieredzes apmaiņas projekta, Latvijas komanda dāvā zināšanas un pieredzi tālāk un piedāvā piedalīties simulācijā par iekļaujošo izglītību.
Trešdien, 8. Janvārī, Rīgas Reinholda Šmēlinga vidusskolas 9.a klases skolēni angļu valodu pavadīja svaigā gaisā, turoties pie “sabiedrības lentes”. Šī ir simulācijas spēle, kur cilvēku grupa kopā izspēlē vienlīdzīgu iespēju sadalījumu dažādām sabiedrības daļām. Nodarbība, tāpat kā projekta dalībniecēm, noritēja angļu valodā angļu valodas stundas laikā, katrs skolēns saņēma lomu, balstoties uz kuru, viņš spēra soli uz priekšu, ja, esot šī loma, var baudīt attiecīgās iespējas sabiedrībā, kurā dzīvo.
Tikmēr projekta dalībnieces lasīja jautājumus, tādus kā: vai kā sava loma vari brīvi apmeklēt kino? Vai tavai lomai ir drošības sajūta par bērnu nākotni? Vai tava loma reizi gadā rēķinās, ka varēs apmeklēt ceļojumu? u.c.
Tas, ko ieguva jaunieši, piedzīvojot šādu simulāciju, bija ieskats sabiedrības uzbūvē, slēptajā sabiedrības locekļu nevienlīdzībā. Tā arī bija par iemeslu sabiedrības saites saraušanai. Tādā situācijā jaunieši varēja pārdomāt savu vietu sabiedrībā, iesaistes iespējas, vajadzību palīdzēt un arī milzīgu pateicību par to, kas ir dots, it īpaši tiem simulācijas dalībniekiem, kas izvirzījās priekšgalā.
Skolēnu bija sajūsmā, nodarbība viņiem ļoti patika. Kā arī stunda, kas pavadīta svaigā gaisā vienmēr ir ļoti īpaša.
Katram tas būtu jāpiedzīvo, iespēju paskatīties ar cita acīm, uz sevi no malas. Arī Erasmus dalībnieču komanda ir ļoti pateicīga par iespēju piedalīties projektā un nest tālāk gaismiņu.
